Watz fick Olanderstipendium
Lina Watz, handikappsimning, var en av mottagarna av Olanderstipendiet 2011. Lina kunde inte närvara vid stipendieutdelningen i samband med Riksidrottens Vänners årsmöte på Bosön den 1 december. Istället reste föreningens stipendieansvarige Stig Hedlund till Karlstad den 19 januari för överlämna stipendiet till Lina. Foto: Anders Borgström
GOD JUL och GOTT NYTT ÅR önskas alla Riksidrottens Vänner!
2011 har varit ett roligt och ett aktivt år i RV:s historia. Vi har kunnat ge ut tre innehållsrika Bulletiner tack vare flera medlemmars medverkan och bidrag. Vi har haft ett antal kamratträffar, varav en i Göteborg. Vi var med på invigningen av nygamla Bosön och kunde bland annat lyssna till föreläsningar av Arne Ljunqvist […]